ღ♥ღ منتديات سبعــــــــــــــاوى ღ♥ღ
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ღ♥ღ منتديات سبعــــــــــــــاوى ღ♥ღ

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ترحيب خاااص جدا بكل طالبه المعاهد كلها اللي في الجمهوريه؟

كاتب الموضوعرسالة
sab3awy
المدير الـعـام
المدير الـعـام
sab3awy

ترحيب خاااص جدا بكل طالبه المعاهد كلها اللي في الجمهوريه؟ Empty
مُساهمةموضوع: ترحيب خاااص جدا بكل طالبه المعاهد كلها اللي في الجمهوريه؟   ترحيب خاااص جدا بكل طالبه المعاهد كلها اللي في الجمهوريه؟ Icon_minitimeالجمعة يوليو 04, 2008 3:21 am

هاااااااااااااااااااااااااي يا اجمل شباب في مصر كلها و بنات برده ولو انهم مختفين حبه
الموضوع ببساطه ن انا عايز كل شاب و فتاه معانا في القسم قديم او جديد او لسه هيدخل قبل ما يعمل اي حاجه عنه موضوع او مشاركه نكون عارفينه بكليته او معهده
في مثل يقول تعرف فلان ترد تقول اه يقولك عاشرته ترد تقول لاء يقولك يبقي انت متعرفوش
بالظبط كده انا بقول اي حد غيري لما يسمع من اي حد موضوع و هوة مش عارفه او عارف شخصيته صعب يقول رد سليم و ده طبعا علشان بتفرق من محافظه لمحافظه يعني مثلا
بنات بحري ولا جميلات المنصورة و لا اروق شباب شباب القاهرة ولا جدعنه رجاله الاسكندريه و لا روقان شباب المنصورة
و هكذا
انا باقترح و ده اقتراح ان اي حد معانا في الموقع يعرفنا بنفسه زي مثلا
الاسم : / السن : / المؤهل الدراسي :/ العتوان :/ والمنتدي :/ وسنه كام :/ اللي بيحب يشارك فيه يعني لو يكون صريح مع نفسه و يقلنا هوة شايف نفسه ازاي يعني يقولنا طبيعته من وجهه نظرة هوة :/ و هكذا
طبعا انا مش هعملكو بطاقه شخصيه بس بجد لما نعرف عن بعض حاجات زي دي اكيد هنقرب من بعض كويس وهنكون اصحاب جامدين اوي ونقدر نساعد بعض سواء في دراستنا وقبل ده هنكون اصدقاء جمدين اوي اوي
سوري لو كنت طولت عليكو بس انا حبيت اوضح الموضوع احسن حد يفهمني غلط
انا في انتظار اوي بنت او ولد هيعرفنا بنفسه و يا رب الكل يوافق علي الاقتراح
اوك
https://sab3awy.yoo7.com

ترحيب خاااص جدا بكل طالبه المعاهد كلها اللي في الجمهوريه؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-